Etusivu / Tapiola-ryhmä / Strategia ja arvot

Tapiolan strategia

Tapiolassa strategia tehdään kolmen vuoden jaksoille. Vuosi 2011 oli Tapiolan meneillään olevan strategiakauden keskimmäinen vuosi. Kauden toiminta-ajatuksena on tuottaa asiakkaille etuja sekä kestäviä hyvinvoinnin ja menestyksen ratkaisuja. Tavoitteena on huolehtia asiakkaista niin hyvin, että he haluavat suositella Tapiolaa. Liiketoiminnan lähtökohtana ovat arvot ja vastuullisuus.

Tapiolan arvot

Asiakkaiden etu
Asiakkaiden etu on Tapiolan ykkösarvo, koska Tapiolan omistavat sen asiakkaat.

Yhdessä menestyminen
Yhdessä menestyminen sisältää kumppanuuden ja huolenpidon ajatukset.

Vastuu tavaksi
Vastuullisuus on kaiken liiketoiminnan lähtökohtana.

Lue lisää Tapiolan arvoista >>

Tapiolassa asiakas on omistaja. Lue lisää >>