Etusivu / Tapiola-ryhmä / Asiakkaat kertovat

Asiakkaat kertovat

Tapiolan omistavat asiakkaat. Siksi asiakkaidemme tyytyväisyys ja toimintamme vastuullisuus on meille erityisen tärkeää. Nyt päästämme asiakkaamme estradille kertomaan omista kokemuksistaan.

Tarinat on julkaistu aikaisemmin asiakaslehtemme Omatalouden vuoden 2011 numeroissa.

Yrittäjän kannattaa mitoittaa vakuutusturvansa tarkasti

Yrittäjän sairastuminen vaikuttaa usein suoraan yrityksen kassavirtaan. Näin kävi muun muassa sosiaalisen median toimiston Grapevine Median toimitusjohtajalle Marika Siniaallolle. Hän kuuluu onnekseen siihen yrittäjien vähemmistöön, jolla vakuutusturva on oikein ja riittävästi mitoitettu. Apua vakuutusten mitoittamiseen Siniaalto on saanut Tapiolan asiantuntijalta.

Lue lisää Omataloudesta sivulta 10 >>

Hirsiyrittäjä huomasi keskittämisen edut

Tapiola Pankin hyvä palveluasenne rahoitusta haettaessa sai hirsirakennustoimialalla yrittäjänä toimivan Olavi Kujasen keskittämään muutkin raha- ja vakuutusasiansa Tapiolaan. “Asioiden hoitaminen yhdessä ja samassa osoitteessa säästää paljon aikaa ja vaivaa. Toki keskittäminen tuottaa myös kustannussäästöjä, jotka vuositasolla ovat ihan merkittäviä”, Suomen Lomahirsi Oy:n toimitusjohtaja Kujanen kertoo.

Lue lisää Omataloudesta sivulta 17 >>

Atrian hyvinvoiva henkilöstö jaksaa työssä

Atria Suomi Oy ottaa henkilökuntansa hyvinvoinnin tosissaan. Yhteistyössä Tapiolan kanssa aloitettu varhaisen välittämisen projekti on jo vähentänyt sairauspoissaoloja ja lisännyt työhyvinvointia, vaikka projekti on vasta puolivälissä. “Henkilöstö on kokenut myönteisenä sen, että heihin on satsattu ja toisaalta yritys on hyötynyt sekä taloudellisesti että imagollisesti”, toteaa Atria Suomen henkilöstöjohtaja Tapio Palolahti.

Lue lisää Omataloudesta sivulta 11 >>

Muuttopalvelu Niemi tarvitsee riskienhallintaa

Muutoissa on monta huomioitavaa asiaa ja riskinpaikkaa. Kokonaisvaltainen riskienhallinta näkyy Muuttopalvelu Niemessä vähempinä vahinkoina ja sitä kautta myös vakuutusmaksujen alenemisena. Yrityksessä korostetaan, että pitkäjänteinen ja avoin asiakassuhde omaan vakuutusyhtiöön on kaiken a ja o.

Lue lisää Omataloudesta sivulta 14 >> 

Maatilayrittäjät laittoivat tilan turvallisuusasiat kuntoon

Iisalmelaiset maatilayrittäjät Kati ja Jarkko Partanen asennuttivat tilansa turvaksi kunnollisen palovaroitinjärjestelmän ennen kuin yhtään läheltä piti -tilannetta ehti sattua. Järjestelmää suositteli heille Tapiolan vakuutusedustaja.

Lue lisää Omataloudesta sivulta 11 >>